To ważna umowa dla opolskiego biura podróży.
ITAKA będzie współpracować z Disneyland Paris w sześciu krajach. Są to:
- Polska
- Czechy
- Słowacja
- Estonia
- Łotwa
- Litwa
Tym samym Itaka, stanie się jedynym graczem na tych rynkach, posiadając taki rodzaj kontraktu.
To kolejne partnerstwo strategiczne opolskiego holdingu i kolejna umowa pogłębiająca i poszerzająca ofertę, kierowaną do rodzin z dziećmi.
Po niewątpliwym sukcesie współpracy pomiędzy naszą firmą a Energylandią, zdecydowaliśmy się jeszcze bardziej rozwijać ofertę kierowaną do najmłodszych turystów i ich rodziców. Co ważne, będziemy dalej rozwijać oferty łączące wypoczynek z atrakcjami dla najmłodszych – mówi Piotr Henicz, v-ce prezes zarządu ITAKA Holding i dodaje, że w tym roku partnerstwo z Disneyland Paris ma dodatkowy wymiar, związany z Olimpiadą, organizowaną w Paryżu i patronatem, którym objęła ITAKA polskich olimpijczyków.
- Zarówno podpisanie umowy jak i plany rozwojowe, które wspólnie przygotowaliśmy są dla nas wydarzeniem o dużym znaczeniu. Cieszymy się że mamy w tym rejonie Europy tak silnego, stabilnego i rozpoznawalnego, dużego partnera jakim jest ITAKA. Współpraca nie będzie opierać się tylko na naszym produkcie i sieci sprzedaży ITAKI. Wspólne plany obejmować będą również szkolenia, webinary, czy inne działania marketingowe – deklaruje Joanna Olech, reprezentująca Disneyland Paris w krajach nordyckich i CEE.
Oferta Disneyland Paris będzie dostępna w formie dynamicznych pakietów, oferowanych przez ITAKA SMART. W następnej kolejności dołączona będzie oferta na dojazd własny.
Już dzisiaj, oprócz ofert SMART, ITAKA oferuje 3 wycieczki do Paryża zawierające wizytę w słynnym parku rozrywki.
- To był długi rok przygotowań do sprzedaży oferty, która kojarzy się z radością, magią a dla rodzica z chwilami spędzonymi z dzieckiem z zachwytem oglądającym bajkowy świat Disneya. Rozpoczęliśmy od sprzedaży 6 tematycznych hoteli Disneya, zlokalizowanych tuż przy parku. Lada dzień pojawi się opcja dojazdu własnego do Disney’s Davy Crockett Ranch oraz hotele partnerskie, zlokalizowane w pobliżu Disneylandu. Najbardziej istotny jest jednak fakt, że wszyscy nasi klienci kupują kompleksowy pakiet, zawierający: przelot, transfer, zakwaterowanie i bilety wstępu do kompleksu parków Disneya (z dodatkową godziną przed otwarciem parku dla klientów hoteli Disneya) w relacji – jeden nocleg na dwa dni wstępu do parku – informuje Marcin Kołodziejczyk, dyrektor ITAKA SMART - departamentu dynamicznego pakietowania.
Sprzedaż oferty Disneya oficjalnie rozpoczęła się w czwartek 28 marca br., a z początkiem kwietnia rozpoczęła się szeroko zakrojona kampania informacyjna prowadzona wspólnie przez obie firmy.
Ukraina rozpocznie oficjalne rozmowy o przystąpieniu do UE
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?