Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 10
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego...
fot. Hisayoshi Ichikawa

Advergaming w Polsce i na świecie, czyli gry, przy których świetnie się bawiliśmy, choć ich celem była reklama

Pepsiman

Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego PlayStation. Jak sama nazwa wskazuje, gra ta reklamuje słynny, słodki napój gazowany.

Fabuła jest banalna - samochód dostawczy zgubił w mieście całą dostawę puszek z napojem. Pepsiman ma za zadanie biegnąc przez ulice miejscowości zbierać puszki, jednocześnie unikając przeszkód.

Co więc sprawiło, że gra otrzymała status kultowej? Wszystko za sprawą dżingla pojawiającego się co kilka sekund w grze, którego charakterystyczna melodyjka wyryła się na stałe w mózgu. Dobra robota, marketingowcy.

Zobacz również

Z listy najbardziej poszukiwanych przez rosyjskie MSW osób zniknęły dwa nazwiska

Z listy najbardziej poszukiwanych przez rosyjskie MSW osób zniknęły dwa nazwiska

Strażacy ostrzegają o zagrożeniu pożarowym w lasach. Gdzie uważać na Pomorzu?

Strażacy ostrzegają o zagrożeniu pożarowym w lasach. Gdzie uważać na Pomorzu?

Polecamy

Puchar Tymbarku. Czterech lechitów, którzy grali w turnieju może jechać na Euro 2024

Puchar Tymbarku. Czterech lechitów, którzy grali w turnieju może jechać na Euro 2024

Uwaga! IMGW wydało ostrzeżenie meteorologiczne

Uwaga! IMGW wydało ostrzeżenie meteorologiczne

Ogromne kary dla trzech firm z Wielkopolski. Za co?

Ogromne kary dla trzech firm z Wielkopolski. Za co?