7 z 8
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
![- Specyfika branży powoduje, że zatrzymanie pracowników w...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/37/6c/64944e18db4c0_o_large.jpg)
fot. Wojciech Wojtkielewicz / Kurier Poranny / Gazeta Współczesna / Polska Press
Ile można zarobić „na kasie” w supermarkecie? To już nie jest najniższa krajowa
Co robią supermarkety, żeby zatrzymać swoich pracowników jak najdłużej?
- Specyfika branży powoduje, że zatrzymanie pracowników w zespole stanowi niezmienny priorytet, który jednak w obliczu wyzwań z ostatnich lat dodatkowo zyskał na znaczeniu. Oczywiście istnieją pewne „ponadczasowe” czynniki, jak na przykład atrakcyjne rynkowo wynagrodzenie, benefity, wsparcie dla pracowników będących rodzicami itp., które wpływają na satysfakcję z pracy czy też zwiększają szansę pozyskania nowej osoby do pracy, jednak w mojej ocenie warto również na bieżąco weryfikować rzeczywiste potrzeby pracowników – tłumaczy Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego w Kaufland Polska.