Była to już 13. edycja ogólnopolskiej akcji „Świeć się z Energą”. Dla Ostrowa Wielkopolskiego i ostrowian okazała się szczęśliwa, bowiem zwycięska. Tytuł jednak nie przyszedł tak po prostu – łatwo i przyjemnie.
- Wzięliśmy te 3000 głosów straty, dodaliśmy obecne 8000 przewagi i przykryliśmy przeciwników czapką z naszywką "Ostrów" - napisał na portalu społecznościowym po ogłoszeniu ostatecznych wyników jeden z mieszkańców miasta.
Jest zwycięstwo, jest nagroda
Świąteczne iluminacje, na które można natknąć się w niektórych częściach miasta m.in. na Pl. Rowińskiego, przy ul. Wiosny Ludów, Deptaku, jak również przy Kolejowej, zrobiły furorę, bo głosy posypały się dziesiątkami tysięcy. W sumie Ostrów uzbierał ich 54 669. Głosowanie trwało od 10 grudnia do 10 stycznia, a jedna osoba, każdego dnia mogła oddać 10 głosów. Poza tytułem i zwycięstwem, miasto otrzyma energooszczędny sprzęt o wartości 10 tys. złotych, który trafi do najbardziej potrzebujących. Zadowolenia z takiego wyniku nie kryją także władze miasta.
- Dziękuje za wszystkie oddane głosy i ogromne zaangażowanie. Szczególnie ostatnie dni pokazały, że w jedności siła. Jesteście cudowni – komentowała sukces na profilu portalu społecznościowego prezydent Ostrowa Wielkopolskiego, Beata Klimek.
Walka o laur rozświetlonego świątecznie miasta w Polsce
Teraz przed Ostrowem oraz jego mieszkańcami walka o tytuł Świetlnej Stolicy Polski. Finałowy etap i głosowanie rusza w piątek, 14 stycznia. Nagrodami dla najpiękniej rozświetlonych miast będzie sprzęt AGD o łącznej wartości 200 tys. zł, który trafi do najbardziej potrzebujących. Patronem konkursu jest Energa z Grupy ORLEN. W naszym regionie patronem XIII edycji akcji ponownie był "Głos Wielkopolski" i serwis www.naszemiasto.pl.
- Naszej akcji przyświecają dwa główne cele. Po pierwsze to jest sposób, w jaki mieszkańcy miast mogą docenić upiększanie przestrzeni publicznej. Jednocześnie jest to motywacja do ozdabiania świetlnymi iluminacjami ulic, kamienic oraz placów. Drugim celem jest charytatywne wsparcie lokalnych społeczności. Plebiscyt miast to także doskonały sposób na promocję miejscowości. Akcja pobudza lokalny patriotyzm i jednoczy mieszkańców – wskazuje Justyna Kruszewska, dyrektor Departamentu Marketingu Energi SA.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?