Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pomaganie jest Trendy. Znani polscy artyści wzięli udział w świątecznej akcji charytatywnej kaliskiej fundacji. ZDJĘCIA, FILMY

Mariusz Kurzajczyk
Mariusz Kurzajczyk
Pomaganie Jest Trendy
Znani polscy artyści po raz kolejny wzięli udział w charytatywnym projekcie świątecznym #40MilionówSerc fundacji Pomaganie Jest Trendy, której celem jest wsparcie dla oddziałów intensywnej terapii noworodków w polskich szpitalach.

Pomaganie jest Trendy. Znani polscy artyści wzięli udział w świątecznej akcji charytatywnej kaliskiej fundacji.

Dzięki zaproszonym gwiazdom już w drugiej połowie stycznia do pierwszych szpitali trafią nowoczesne urządzenia do dezynfekcji narzędzi, urządzeń i przedmiotów (maseczki, smoczki, zabawki) chroniące medyków, dzieci i mamy przed panującym zagrożeniem zakażenia wirusem Covid19.

Bajkę już można obejrzeć

- Urządzenia, które w pierwszej kolejności przekażemy m.in. do Katowic, Ostrowa Wielkopolskiego czy Łodzi są szczególnie ważne w tym czasie, zwłaszcza z uwagi na komunikat wydany przez GIS o problemach prawnych związanych z urządzeniami natryskowymi. Zakupione przez nas urządzenia są nieinwazyjne, ekologiczne i przede wszystkim bezpieczne. Będą to pierwsze tego typu urządzenia w Polsce. Poza tym przekażemy też naturalne żele tiksotropowe, które zostały opracowane na zlecenie naszej fundacji, które nie tylko dezynfekują, ale jednocześnie pielęgnują skórę, co ważne jest w szpitalach, gdzie dezynfekcja niezbędna jest niemalże przy każdym wejściu na oddział, a co unikatowe można aplikować je w sprayu i skutecznie dezynfekują, dlatego nazwaliśmy je Virus Combat – powiedział nam prezes fundacji Krzysztof Gorzkiewicz.

W tegorocznym projekcie wzięły udział takie gwiazdy jak : Małgorzata Kożuchowska, Bracia Collins, Piotr Trojan, Jan Błachowicz, Beata Cholewińska, Piotr Witkowski, Maurycy Wolf, Jolanta Łużyńska, Emilia Komarnicka, Sandra Kubicka, Łukasz Jurkowski czy Damian Michałowski. Fundacja wprowadziła również jak co roku serię produktów z wizerunkiem Duszka Babu, z których sprzedaży całkowity zysk przekazany zostanie na pomoc szpitalom. Wśród tych produktów jest między innymi pozłacana moneta o nominale “40 Milionów Serc” wybita przez Mennicę Sudecką, a także różne produkty żywnościowe.

Projekt poprzedziła bajka pod tym samym tytułem, która ukazała się 6 grudnia (w Mikołajki), a którą obejrzeć można poniżej.

Informacje na temat szpitali, którym fundacja pomaga oraz wyników akcji na bieżąco publikowana jest na stronie

POMAGANIE JEST TRENDY

oraz FACEBOOK POMAGANIE JEST TRENDY.


Obserwuj nas także na Google News

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na kalisz.naszemiasto.pl Nasze Miasto