Już po raz drugi Browar Psotnik produkujący piwa kraftowe bierze udział w akcji. W tym roku zgodził się na całkowitą personalizację etykiety na rzecz adopcji psów ze Schroniska. Na butelkach znalazły się sylwetki pięciu psów od dawna szukających domów. Kacper, Dora, Domino, Dżeki i Dżeki to tylko mała namiastka psów czekających na nowego właściciela.
W limitowanej edycji piwo z etykietą „Nie dla psa” zawiera dopisek „A jednak dla...”. Trunki na wyłączność posiada Grand Pizza & Restaurant. Każde sprzedane piwo to 3zł na rzecz schroniska. Pizzeria chce sprzedać 420 butelek piwa.
- Rok temu, mimo ograniczeń związanych z pandemią, które mocno krzyżowały nasze plany, przez kilka tygodni sprzedaż piw z psimi etykietami cieszyła się dużym powodzeniem. Uzbierane pieniądze zostały przeznaczone na zakup klatek kennelowych dla psów. – mówiła Beata Bilińska, menadżer Grand Pizza & Restaurant.
Właściciele zwierząt najczęściej wykorzystują klatki kennelowe do transportu zwierząt. Psy często traktują je jak swój „domek”. W schronisku to niezbędny element wyposażenia dla zwierzaków.
Jeśli chcesz śledzić stronę Schroniska i zobaczyć kto czeka na adopcję kliknij w link:
schroniskoostrow.pl
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?